Lviv Geography | Page 11

# UGC 16

" На воркшопі я вибрав тему сірого і чорного бізнесу Карпат , що виявилось мені найбільш цікавим . Спільні обговорення , дискусії , пропозиції нашої команди втілились в багато видів СБ і ЧБ Карпат "
Саша Саковець ЛУЦЬК
Ще в серпні , побачивши повідомлення про організацію Всеукраїнського географічного конгресу , я одразу ж захопився бажанням його відвідати . Знайшовши компанію ( Яна , Інна , Оксана та Марія ), я чекав 20 жовтня . Маршруткою з Луцька ми прибули до Львова і з речами попрямували на геофак ЛНУ . Вступне слово викладачів та організаторів доповнилось приємними подарунками – крутими футболками UGC16 . Далі поспішили на смачнющий , як він виявився , обід в обласній раді , а згодом і на екскурсію центром Льовова . Потяг прибув дещо з запізненням , тому на стаціонар дісталися трохи змучені приблизно о 23 годині .
Прекрасна погода наступного ранку була приводом для проведення екскурсій . Тому , поснідавши негайно вирушили до спортбази « Заросляк », де розподілились по групах : Говерла , метеостанція Пожежевська , тренінг з альпінізму на базі . Намотавши до 2-х десятків кілометрів за день , прийшли на стаціонар . Ранок суботи почався з розподілу на групи за темами воркшопів . Ще при реєстрації я вибрав тему сірого і чорного бізнесу Карпат , що виявилось мені найбільш цікавим . Згодом , в приємній атмосфері , куштуючи глінтвейн , з задоволенням слухали лекцію того ж Ярослава Євгеновича про геоекономічні війни ХХІ ст . В останій день після представлення воркшопів , навівши лад в кімнатах , всі з нетерпінням чекали ватру . Василь з допомогою Андрія Костечка та Михайла готували на вечерю угорську страву « Бограч ». Годину вільного часу після їжі ми приділили для веселих пісень під гітару .
Прибравши територію , зібравши речі , ми зробили прощальне спільне фото та вирушили в напрямку дороги , де нас мав чекати автобус . Звісно всі розуміли , що організація на найвищому рівні , тому зберігали спокій . І тут почалось найцікавіше ))) чи то водій був не пунктуальним , чи може через технічні проблеми , ми близько години чекали транспорт , запізнилися на потяг і на вокзал ми потрапили близько 3 години ночі , ну і звісно , цінуючи останні години , проведені з конгресівцями , вирішили не спати . Добратись до Львова змогли лише після 6 годин подорожі автобусом . Прибувши до Львова , попрощавшись з колегами , ми з Яною поїхали до Луцька , досі не вірячи , що конгрес добіг кінця . Дуже задоволений , що взяв участь , оскільки ця подія дала можливість поділитись досвідом з іншими , дізнатися щось нове , розширити свої уявлення та просто натхненно відпочити . Надіюсь , ще побачимось зі всіма . Всеукраїнський географічний конгрес 2016 пройшов на найвищому рівні !