Lviv Geography | Page 10

LG | 10

# UGC 16

" А ввечері відігрівалися на найкращій в моєму студентському житті лекції з геоекономіки від Іваха Ярослава Євгеновича "
Аліна Яроцька ДНІПРО
Ранковий спокійний Львів зустрів нас привітно . Поступово 4-а почала заповнюватися людьми з великими різнокольоровими рюкзаками . На церемонії відкриття нас привітали та подарували кожному крутєцьку футболку . Завантажилися до « раховоза »( с ) і продовжили слухати екскурсію від організаторів про передмістя Львова . Нарешті діставшись до ЧГС вночі , найперше ми помітили неймовірне зоряне небо ! Такого не побачиш ані у Києві , ані у Харкові або Львові , ні навіть у Дніпрі . Вечеря особливо приємно мене здивувала . Хлопці та дівчата які працювали на кухні особисто для мене готували вегетаріанську їжу .
Наступного ранку ми нарешті побачили стаціонар у сонячних променях - погода була шикарна , тому вирішили йти на екскурсії . Кожен міг обрати за смаком , звісно що ми обрали похід на Говерлу . Після Говерлянки дехто протестував і зовсім не хотів підійматися на вершину , стогнавши : « Залиште мене тут , підберете на зворотньому шляху »( с ) але хлопці-організатори кожному допомогли подолати паніку та втому . Це справді вразило кожного з нас : засніжені вершини навкруги , водоспад , а хмари так низько , що їх можна було хапати руками . ) Географ ніколи не ходить двічі однією дорогою , тому спускатися вирішили через водоспад . Наступного дня на нас чекали воркшопи . Не буду довго розписувати , але всі зрозуміють одне : МИ МІРЯЛИ СТЕЖКУ НА ГОВЕРЛУ !( с ) Та промокли до ниточки ми не даремно , ввечері відігрівалися глінтвейном на найкращій в моєму студентському житті лекції по геоекономіці від Іваха Ярослава Євгеновича .
Останнього дня усі команди представляли свої воркшопи . Це був неймовірний досвід обміну з « колєгами »( с ) з усієї України . Весь конгрес ми чекали на ватру і не дарма . Вона усіх згуртувала . Марійчині та Сашині пісні під гітару , ковдри , чай , обнімашки . Дякуємо організаторам за те , що розкрили всі секрети приготування бограча , усім він дуже сподобався . А все чому ? Тому що ОРГАНІЗАЦІЯ КОНГРЕСУ НА НАЙВИЩОМУ РІВНІ !!!( с ) В цьому ми переконалися вже за годину , коли лишилися одні в лісі посеред ночі без зв ’ язку та допомоги . Так , автобус не приїхав , але ніхто не панікував . Хвилин 15- 20 ми всі дивилися у нічне небо і подумки прощалися зі стаціонаром , Конгресом та новими друзями . До речі , у 8-ми містний бусик може влізти 13 людей з величезними рюкзаками , а може навіть 18 людей ! Обіймаю кожного з вас , хто казав « Доброго ранку », хто подавав руку , ніс мій рюкзак , ділився згущиком або спальником , кожного хто обіймав мене і просто сидів поруч в камералці . Маю надію , що ви запам ’ ятаєте лише позитивні миті цього Конгресу , адже « ОРГАНІЗАЦІЯ НА НАЙВИЩОМУ РІВНІ »( с ) і « ГЕОФАК ВСІМ ФАКАМ ФАК »( с )