16
que si les berces tan dures, que si estes patates tan dures y que ya les comi a mediu día y ahora tan tallues, que si el arroz ta duro, claro a ti sacandote de patates frites o tortilla y con chorizu, lo demás nun val pa ná. Porque ye muy guapo sentase a la mesa y esperar a que aqui me las den todas y que sea lo que me guste.
Pero vamos a ver Juaquina, tu ¿que quies? ¿qaue me ponga yo a cocinar? y tu ¿que pienses facer?, ¿lo que tengo que facer yo?. Pos vamos tar arreglaos, les vaques a medio comer y nosotros en sin cenar.
Pero de que te quexes, animalin, si nun yesw capaz ni dir a la tierra solu, tengo que dir yo contigo siempre, porque yes tan inutil, que hasta te cae la fesoria de la mano y el trabayu que te cuesta agachate. Que siempre fuisti un bagu, hombre,que nunca disti un palu al agua, ahora eso si,el charlar con los vecinos y dir al chigre pa char la partia y tomar un litro vino, eso dasete de maravilla, pa eso yes un campeón, amigu, nun se te pon cuesta arriba, pero si hay que ayudar a la muyer, en lo que sea, eso ya ye otru cantar, eso nun ye cosa tuya, tu nun sabes nin siquiera pelar cuatro patates y ya nun digo freirt un huevu.
Vale, Juaquina, vale, nun vamos discutir más, vamos cenar lo que sea y despues que friegues los platos, vamonos pa la cama, que mañana ye otru día y algo habrá que facer.
Si, Pin, nun te preocupes, que ya friego yo los
platos, vete tranquilin pa la cama, a ver si por lo
menos yes capaz a calentame el sitiu.
Vale Juaquina, pero nun tardes munchu, que igual
ya me encuentres dormiendo. Si Pin, eso será lo
más seguro y lo más lamentable de tó, pos nun
hay con quien tratar, nin siquiera ena cama, ala
hasta mañana, guapin y que duermas bien. Eso ya lo sabes,
Juaquina, que yo siempre duermo bien. Si, si, ya lo sé, igual que un gatu capau y nunca mejor dicho.
F I N j.l. Arboleya