la tirañuela la tirañuela | Page 15

15

Bueno Juaquina, nun vamos a discutir más, pos el tiempu lo dira, si tienes tu la razón, o la tengo yo, pos eso cuestión de tiempu, cosa de unos mesinos.

Pero ,vamos a ver Pin, ¿tu vistila alguna vez con un noviu?

Non, yo nunca la vi, pero eso ye una cosa que nadie lo ve, na más que el que lo fae, o ¿ya nun te acuerdes tu?.

Pin, nun vayamos a comparar, pos nosotros tol mundo sabia que me cortexaves y aquella vez, fue por nun te aguantar y además, nun pasó ná.

Pos yo digote una cosa, JUaquina, la xente habla y se comenta, de quien pue se el guage.

Y ¿de quien sospechais vosotros, murmuraores?.

Pos anden diciendo por ahi, que ye del fiyu de Manolón.

Pero, Pin si esi ye mediu tunto, ¡hombre!.

Bueno, yo nun se si ye tan tuntu como dices, pero ya sebes que cuando lo de abaxu se espurre, lo de arriba nun discurre y eso val tantu pa tontos como pa listos, pero como te dixi antes,¡dentro de pocu lo sabremos ¡muyer!.

La verdá Juaquina, nun se como yes tan inoc ente, pero, claro como yes muyer, ¿a quien vas a defender? a otra muyer, que pa eso sois bastante defendeores de lo vuestro, ¡Redios!, defendeisvos unes a otres, como si fueses una colmena de abeyes.

Bueno, Pin, ta bien, cena tranquilu, nun vaya ser que te faiga dañu.

Al final nun me dixiste, que teniamos pa cenar, pos nun se como me paez, que vamos tener lo de siempre, o sea,les sobres de amediu día, ¿nun ye verdá Juaquina?.

Oye, ¿sabes una cosa, Pin?que deaqui parriba, vas facer tu la comida, a ver como te les arregles, hombre, que siempre tas protestando, que si la comida esto, que si la comida lo otro,