22
manera que cuando llegue el invierno el calentamos los pies?
S.-Ay Ramonin, Ramonin, yes tercu como un burrin, pero dexame pensalo, porque quizás algún día podamos realizalo. Pero yo nun quiero casame eh? Pues perdería la paga tal vez sería mejor el axuntame. Y tú piénsalo tamien,y nun vayas tan lanzau, que si esperasti hasta ahora nun fue por espavilau.
R.- Ay Servanda que allegria, al decime tú éstes coses, nun me importa lo que sea y seguru te esperaría. Asi que arreglalo to y prepara bien les coses, porque yo ya toy pensando en esa noche de bodes.
S.- Mira como sois los hombres, nun se onde tenesis la cabeza, pues ya lo decía mio guela: cuando la de abajo se espurre, la de arriba nun discurre. Pero que vamos facer si les coses tan asi, que Dios cuando lu creó nun lo fixo con tal fin, pero pienso que y salió pocu espabilain.
S.- Escucha bien lo que te digo, nun pienses que va ser to folgar, que de aquí en adelante vas saber lo que ye trabayar, pos como dixo el Señor: ganaras el pan con el sudor de tu frente y tú ganaras el pan por el día y el resto po la noche si te apetece.
R.- Vale Servanda, vale, ta bien to lo que tú digas, porque toy ya tan contentu, que voy a estallar de allegria.
S.- Bueno pos nun se hable más.
R.- Oye Servanda, ya que dimos esti pasu, nun podríamos pa terminar poder damos ….. un abrazu?
S.- Vale, pero damelu rápido, porque donde menos te lo esperes, siempre hay alguien mirando. bueno y hasta mañana y duerme esta noche tranquilu, que veote en esa cara, como si estuvieras quedandote vizcu.
Y así fue como Ramón, consiguió lo que más deseaba, que nun yera otra cosa que el axuntase a Servanda.
Lo que yos pasó después, forma parte de otra historia que algún día vos contaré, pero de momentu ahí va esto y de lo demás algún día me acordaré. F i N
J- L. Arboleya
F I N