Underground Music Report Serbia: Punk i HC septembar 2018 | Page 18

HERESY: Face Up To It! 30th anniversary edition dlp

RECENZIJE ALBUMA

Prva tri ADOLESCENTS albuma su mi na listi najboljih ploča ikada, i sve bi bilo ok da se na tome zaustavilo. O reunion fazi nemam baš neko lepo mišljenje osim o prvom reunion albumu O.C. Confidential koji je stvarno odličan, sve posle toga mi je smuti pa prospi i bolje da se nije ni desilo. Iskren da budem novi album mi je najbolje što su uradili u poslednjih desetak godina. Početak i kraj albuma su stvarno dobri i na momente uspevaju da uhvate duh benda koji se na poslednjih 5 izdanja izlizao. Otići ću toliko daleko da ću reći da ima samo jednu baš glupu pesmu. Realno je lapo-lapo, u rangu mi je albuma The Fastest Kid Alive što je za bend kakav su postali puna kapa. Mislim da je sada kada Steve-a Soto-a više nema pravi trenutak da prekinu sa radom i da ne kaljaju uspomenu na to kakav su bend bili... nažalost, verovatno će upravo zbog toga nastaviti da sviraju i snimaju albume sa samo jednim originalnim članom da bi mogli na osnovu toga da tezgare po evropskim festivalima... Sa ovim albumom imaju kakvu-takvu šansu da se povuku bez mnogo blama.

O.K. ovo je reizdanje, ali se radi o jednom od jebeno najboljih albuma svog vremena, koji je remasterovan i proširen i zvuči bolje nego ikad! Godinama sam čitao izjave članova benda kako nikada nisu bili zadovoljni produkcijom ove ploče i nisam mogao da skapiram. Šta tu ima da se bude nezadovoljan, ne može valjda bolje od toga što jeste? E, pa i te kako može! Nisam fan remastera, ali ovo je hiljadu puta bolje od originala, mislim da original više nikada neću pustiti. Pored albuma koji je na jednoj ploči tu je i druga ploča sa sedam bonus pesama od kojih su neke i obrade D.Y.S., YOUTH OF TODAY, SIEGE... plus CD na kome se nalazi sve to. Kako smo i navikli kada je Bosstuneage Records Retro Series u pitanju sve je lepo upakovano u debeli gatefold omot koji sadrži sve detalje. Čak i ako imaš original - nabavljaj ne razmišljaj, nećeš se pokajati. Ako ne znaš ko su HERESY i nisi ih nikad slušao, velika je šansa da ne znaš ni šta je hardcore. Le-gen-darno!!!

ADOLESCENTS, HERESY,

AXEGRINDER, MINISTRY

Autor: Igor Bašić