TECNONNAC-4 TECNONNAC 4 | 页面 38

“A mi em van agradar les colònies perquè m’ho vaig passar bé. El més xulo va ser el tir ambarc. Jo li vaig donar al color vermell” Nil Grasa - 4tA Opinions de la festa de Dibuix fet per Marc Santos de 4t A Dibuix fet per Alejandro Reguera de de 4t B