Skapa't | Page 52

CRÍTICA A BATTLEFIELD 4

Hola, avui volia fer una petita critica a aquest joc shooter. Comencem:

Parlem de la historia en sí, com comença el joc:

El joc es desenvolupa en alguna part de la Xina, on un equip d’elit es troba buscant com escapar després d’ haver aconseguit una informació (secreta), i acaben tràgicament.

Jo he jugat la campanya sencera i en part està bé, però hi trobem a faltar una mica mes d’acció , una mica més d’ història, que està ben formulada, però hi trobes a faltar posar-hi unes quantes hores més, davant altres edicions de Battlefield.

Des del punt de vista multi jugador, està molt millor, però també te els seus desavantatges. Els més grans són la complicació per aconseguir unes armes decents per estar en igualtat amb la majoria de jugadors. També no ens podem oblidar dels bugs. Què significa això? Errors del software que et poden fer una mala passada, com per exemple saltar d’ un avió i, al caure, travessar el terra i caure infinitament.

Però respecte al tema de poder destruir gairebé dos terços del mapa, és divertit, encara que no és un dels millors títols per a jugar sense conèixer res d’ altres Battlefield.

Parlant de jugabilitat, és molt fàcil i bastant divertit. Per exemple, està bé marcar-se un kamikace (llençar-se amb el vehicle contra un pobre jugador de l’ altra equip que no t’ ha vist).

Davant aquestes meravelloses coses, puc dir que aquest títol no s’ ha quedat enrere dels seus antecessors, però ha deixat coses que deixen que desitjar.

Gustavo Jové López

4t B