Pressupost CAO 2023 Pressupost 2023 CAiO web | Page 87

INTERVENCIÓ
INFORME RELATIU AL PROJECTE DE PRESSUPOST PER A L ’ EXERCICI 2023 DEL CONSORCI DE L ’ AUDITORI I ORQUESTRA
Vist el Projecte de Pressupost del Consorci per a l ’ exercici 2023 i de les seves Bases d ’ execució , i en compliment del que disposen els articles 168.4 del Reial decret legislatiu 2 / 2004 de 5 de març pel qual s ’ aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals ( TRLRHL ), i 18.4 del Reial Decret 500 / 1990 , de 20 d ’ abril pel qual s ’ aprova el Reglament en matèria de pressupostos de les entitats locals i l ’ article 4 del Reial Decret 128 / 2018 , que regulen les funcions de control i fiscalització interna de la gestió econòmic-financera i pressupostària , la Intervenció que subscriu emet el següent
I N F O R M E
1 . PRESSUPOST 2023
1.1 . CONTINGUT El Pressupost del Consorci integra únicament el de la pròpia entitat . El pressupost conté la documentació següent :
a ) L ’ estat de despeses en el que s ’ inclouen els crèdits necessaris per atendre el compliment de les obligacions , d ’ acord amb l ’ article 165.1a ) del TRLRHL . b ) L ’ estat d ’ ingressos en el que figuren les estimacions dels diferents recursos econòmics a liquidar durant l ’ exercici , d ’ acord amb l ’ article 165.1b ) del TRLRHL . c ) Les bases d ’ execució del pressupost , d ’ acord amb l ’ article 165.1 del TRLRHL . d ) La memòria explicativa del seu contingut i dels principals modificacions que presenta respecte al vigent ( article 168.1a del TRLRH ). e ) L ’ annex del personal del Consorci ( article 168.1c del TRLRHL ). f ) L ’ annex d ’ inversions a realitzar en l ’ exercici ( article 168.1d del TRLRHL ). g ) Informe econòmic-financer ( article 168.1g del TRLRHL ). h ) La liquidació del pressupost de l ’ exercici 2021 i un avançament de la de l ’ exercici corrent a data 31 d ’ agost de 2022 ( art 168.1 b del TRLRHL ).
1