de América Latina, de Dirk Brossé, obra amb la qual ens adherim al centenari de Gabriel García Márquez.
Sota el guiatge de l’ especialista Sergi Cuenca, viurem una nit dedicada als musicals més populars i també podrem endinsar-nos en la màgia d’ Astor Piazzolla amb la seva òpera-tango María de Buenos Aires. Una menció a part mereix el tradicional Concert de Cap d’ Any, que enguany dirigeix Marcel Ortega, amb repertori català i un format festiu servit pels mediàtics Arnau Tordera i Peyu.
Hem convidat directors de prestigi al podi de la Banda, com ara Jaume Santonja, Virginia Martínez, Salvador Brotons, Francesc Prat i Björn Bus. Seran uns col·laboradors de luxe per gaudir de la nostra Banda.
Entenem les nostres programacions, que són transversals i diverses, com una celebració de la vida, tant de la vessant més lluminosa com de la més fosca. Perquè entenem la música com una part ineludible de la vida.
I, per això, et volem tota la temporada a L’ Auditori amb nosaltres.
Victor Medem Director de L ' Auditori
33