Llibret BANDA 26-27 Abril 2026 | Seite 30

PEYU, ARNAU TORDERA I MARCEL ORTEGA
PROGRAMA 6

EL CONCERT DE CAP D’ ANY

PEYU I ARNAU TORDERA
29 i 30 DES- 19 H
SALA 1
20-25 ¤
PAU CASALS
Banda Municipal de Barcelona Marcel Ortega, direcció Arnau Tordera, músic Peyu, humorista
Catalans, catalanes: si esteu llegint això, és que esteu a punt d’ assistir al concert més famós del món, el concert de Cap d’ Any! Aquí, a casa nostra, acompanyats per la BMB i l’ Arnau Tordera, dirigits per en Marcel Ortega i amb la genial presentació d’ en Peyu.
Enguany, Catalunya té una oportunitat històrica: ens correspon a nosaltres organitzar-lo i serà retransmès per les millors televisions mundials. Ni orquestres vieneses, ni salts d’ esquí alemanys, ni tan sols el primer país que canvia d’ any a l’ altra punta del món seran tan importants com el nostre concert.
Com serà aquest esdeveniment, imaginat pels catalans? La nostra música el protagonitzarà: hi sentireu melodies tradicionals, les obres més lluïdes dels compositors històrics, creacions actuals amb la sonoritat dels nostres temps … i sí, valsos i polques— que també en tenim—, sardanes i jotes! El país sencer es fa música i el món ens mira: fem-lo brindar al nostre ritme i que el nostre humor fresc i lluminós ens regali el més bonic dels somriures per a l’ any que comença.
RAFAEL MARTÍNEZ VALLS Preludi de la sarsuela Cançó d’ amor i de guerra
CASSIÀ DE CASADEMONT Anacreont, Dansa de bacants
JOAQUIM ZAMACOIS La sega, quadre simfònic
ARNAU TORDERA I Jota Contemporània. Estrena absoluta
ARNAU TORDERA I Fantasia medieval, a partir d ' El llibre vermell de Montserrat. Estrena absoluta
PAU CASALS Sant Martí del Canigó. Sardana
JOSEP SANCHO MARRACO: Gloses. Selecció
ARNAU TORDERA Cançó de Cap d’ any. Estrena absoluta
PAU CASALS El cant dels ocells
ENRIC MORERA L’ any de la picor. Selecció de valsos i polques
16