Dnevnik mobilnosti „Social communication in School Methodologies ... | Page 2

DNEVNIK MOBILNOSTI „Social communication in school: Methodologies, instruments and techniques to work with parents and involve them in school and educational contests“ PROGETTO CRESCERE, REGGIO EMILIA, Italy, 25.03.2019. > 29.03.2019. 24.03.2019.g. krenula sam na put s autobusom iz Zagreba do Venecije, a potom vlakom iz Venecije do Bolonje pa od Bolonje do Reggio Emilie. U Reggio Emilia sam organizirala smještaj u hotelu „Albrego Ariosto“. 25.03.2019.g. – prvi dan edukacije – s radom smo počeli u 9:00 sati u ustanovi Cooporative Sociale Progetto Crescere. U uvodnom dijelu predstavili su nam se izlagači ustanove organizatora i aktivnosti koje nas očekuju u sklopu tečaja, a potom je bilo predstavljanje sudionika i ustanova iz kojih dolaze. U grupi je bilo 7 sudionika – 2 sudionice iz Poljske, predstavnice osnovne škole; 2 sudionice iz Litve, predstavnice gimnazije i večernje škole za odrasle osobe; 2 sudionika iz Belgije – predstavnici Udruge roditelja te ja iz Hrvatske, predstavnica posebne ustanove – centra za odgoj i obrazovanje. Potom su izlagači predstavili rad Cooporative Sociale Progetto Crescere, razgledali smo ustanovu te nastavili s radom. Uslijedilo je dogovaranje za način rada tijekom trajanja tečaja te smo predstavili naša očekivanja koja imamo vezano za tečaj. Nakon pauze za ručak nastavili smo s radom vezano za temu „Kako motivirati i uključiti roditelje u suradnju s učiteljima i pedagozima“ u sklopu koje smo obrađivali područja sudjelovanje roditelja u školama, suradnja s roditeljima: olakšice i poteškoće; emocije nastavnika u radu s roditeljima, stajalište učitelja i roditelja u partnerstvu, primjeri dobre prakse i razvoj novih ideja. 26.03.2019.g. – drugi dan edukacije – nastavljamo s radom s fokusom na temu „Kako motivirati i uključiti roditelje u suradnju s učiteljima i pedagozima“ u sklopu koje obrađujemo područja sudjelovanje roditelja u školama, suradnja s roditeljima: olakšice i poteškoće; emocije nastavnika u radu s roditeljima, stajalište učitelja i roditelja u partnerstvu, primjeri dobre prakse i razvoj novih ideja. Dolazi do promjene u rasporedu, zbog spriječenosti turističkog vodiča, otkazuje se kulturološko obrazovni posjet Regio Emili – odraditi će se idući dan u popodnevnim satima po završetku