2011-2012
A l’ inici d’ aquest curs mor inesperadament per problemes de salut l’ Adrián Fernández Arias, alumne de 1r PRI, mentre estava d’ excursió.
Durant aquest curs iniciem el projecte Les àvies mestres a El Cim per reforçar la lectura amb les nenes i nens del cicle inicial, i treballar i gaudir de la intergeneracionalitat.
2012-2013
Participem al 1r congrés de la ciència del Garraf, i seguim sent-ne assistents habituals.
2007-2008
L’ escola arriba als 50 treballadors i creem el primer comitè d’ empresa que presideix la Montserrat Usieto fins el 2019, any en què passa a presidir-lo el Manel Ramírez, que n’ és l’ actual president.
Obrim la segona USEE a l’ ESO, per a joves amb diagnòstic greu. El 2010 aquesta USEE passarà a l’ IES Baix a Mar quan s’ inauguri.
Iniciem Sons, el taller de música extraescolar del Cim, al principi gestionat pels mestres de música de l’ escola o que toquen algun instrument( la Marta Tous, la Mercè Mateo, la Marta Carbonell, l’ Anna Llibertat Garcia), i de mica en mica s’ amplia amb professionals externs.
2008-2009
Acaba la seva escolaritat la primera promoció que va començar a P3 a l’ escola El Cim, i que no provenia de les escoles que s’ havien fusionat en els seus orígens.
2009-2010
Iniciem el programa 1x1 a l’ ESO que implica la immersió en el treball dels alumnes amb ordinador personal a l’ aula, i el canvi progressiu de llibres en paper per llibres i materials virtuals.
Després d’ un treball de reflexió i formació amb el professorat, comencem el taller literari( posteriorment Taller d’ expressió escrita) i canvia l’ enfocament del treball de la llengua a l’ escola.
2013-2014
Activem la primera plataforma digital de l’ escola per treballar conjuntament amb les famílies de manera digital.
2010-2011
El Xavier Llorens finalitza el mandat de set cursos com a representant de la titularitat de la Fundació El Cim, i l’ Imma Ferrer assumeix aquestes funcions.
S’ implementa la USEE a primària en l’ aula Alfàbrega.
-15-